Gå til innhold

skulle hatt M for 1 uk siden... gravid eller kan det være andre grunner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

må legge til at vi ikke har prøvd å bli gravid og samboeren min har sterilisert seg... men vet jo at det KAN "gro sammen" igjen.

 

Kan jeg likevel ha blitt gravid?? Noen som har opplevd det eller hørt noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja alle her inne er jo utdannede leger!! Hva med å ta deg en graviditetstest eller ringe legen din?? Vi vet faktisk ikke ALLT her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud ta deg sammen "anonym" det er da låv å spørre!!! kom deg ut herfra med de spydige svarene dine...

Så til du som lurte... kan jo kanskje være du er gravid da:o) kjøp deg en test i morgen for sikkerhetsskyld:o) lykke til!!!

P.s. la oss høre hvordan det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig å svare så ekkelt?? helt enig med deg snohvit86....anonym bør komme seg bort....

 

Jeg er sykepleier og har en viss peiling...men det hjelper likevel ikke...for man blir frustrert når mensen ikke kommer.....

 

Jeg skulle hatt mens 1 oktober, fortsatt ingen mens....men har negativ test....og det er faktisk ingen enkel situasjon når man ønsker at man er gravid....

 

Så stå på alle sammen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ikke at jeg har noe spesiell peiling på dette, men siden samboeren din har sterilisert seg er det vel tvilsomt om du er gravid. Kan være mange andre faktorer inne i bildet som gjør at mensen uteblir. Stress for eksempel... Uansett ta en test, så slipper du gå rundt å være usikker :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen!

Ja, jeg får ta en test. men venter noen dager enda, så slipper jeg kanskje å sløse bort den hundrelappen. Har blitt veeeldig lett gravid tidligere, så jeg ble bare litt urolig. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, en jeg kjenner er gravid til tross for at mannen har sterilisert seg for et par år siden. De tok tester og det viste seg at det var grodd sammen og cædcellene var i full liv. Så det kan skje, ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. du sier at du er sykepleier..kan jeg spør deg om noe da???jeg satte siste p sprøyta 18 mai og jeg vet at den skal være i kroppen i tre måneder men det jeg lurer på er om jeg kan være gravid for siste mens hadde jeg ca 25 juli og har ikke hatt det siden og jeg er kvalm,uvel,trøtt,springer veldig mye på do,ømme bryst og bryst spreng..jeg vet folk sier at det er tidlig men jeg synes at jeg kjenner bevegelse og hvis jeg er gravid så er jeg i uke tolv nå og det var da jeg kjente bevegelse med nr to når jeg var i tolvte uke og har lest at en kan kjenne bevegelse i fra uke fjorten og det er jo ikke lenge til hvis jeg er gravid.. jeg skal til legen på fredag for og ta en blodprøve for og finne det ut hundre prosent sikkert men alle symtomene er der og det kjennes ut som at jeg er gravid for den følelsen jeg har i magen nå er akkurat som når jeg gikk med di tre ungene jeg har..jeg har og mens vondt og murringer men har ikke fått mensen enda...så det jeg lurer på er det mulig at jeg kan være gravid???når jeg tar tester så er di sterk på kontroll streken men så blir di veldig svak på den andre streken så lurer på om det kan være for at jeg kanskje har lite hcg nivå i kroppen enda????håper på svar...hilsen mortil3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er du en hissig liten en. Selv om du er gravid og har pms kan du la være og svare på den måten. Makan til oppførsel!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...