Phantom´ Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Sliter virkelig her jeg sitter og ruger. Magen har hett hermine i flere uker, men nå setter mannen foten ned. Så da er det nye runder på jakt etter verdens fineste navn... Babis får en hel rekke med etternavn, så det bør ikke være blant de lengste fornavnene. Luna ramlet med ett ned i hodet mitt, men kjenner vel ingen som heter det, og har ikke helt for meg hva slags navn det egentlig er. Har to gutter fra før med "vanlige" topp 40-navn, så det skal heller ikke være for sært. Foruten Luna tenker jeg på Helene/a Ida Kornelia (blir kanksje litt for langt) Noen med tips om navn i samme gate?
Phantom´ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2007 Kom på noen fler også. Tuva Tirill Milla Mina
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg liker Luna veldig godt! Ellers synes jeg Helena er et nydelig navn! Andre; Lilly Ella Ea Johanna -min store favoritt!!!! Stella Amelia Fiona Eveline
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Luna er kjempenydelig! Cornelia er også veldig fint. Hva med Caspara, Filippa, Felicia, Leandra, Emira??
MamiMars Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Hei:) Jeg synes Luna er ett kjempefint navn, det betyr måne på spansk...in case you wanna know:)
Vannmann35 Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Luna er et koselig navn, men Helena er også flott :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå