Gå til innhold

menslignende følelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg våkner hver natt i 5- tida, og kjenner en svak følelse av at jeg får mensen snart. ikke direkte smertefullt, og det gir seg etter en times tid. er samtidig kvalm. har hatt dette i ca 5 dager. er 6+1 uker på vei. er redd for at dette er et dårlig tegn, og at jeg kan komme til å miste. har legetime om 11 dager. noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mensmurringer fortsatt,og det har jeg hatt siden rundt IKM.Er nå i uke 10.Hadde jeg ikke visst at jeg var gravid,kunne jeg veddet på at mensen kom hvert øyeblikk.Hos meg ligner det på følelsen jeg har rett før eller samme dag som mensen,men det føles ikke som menssmerter.For jeg har ikke smerter.Murringene blir forsterket hos meg når jeg blir sliten,stresset og har sovet dårlig.

Skrevet

Jeg har også hatt murringer og småkramper i magen. Har søkt rundt her inne og det viser seg at det er veldig normalt. Er livmor som tilpasser seg den nye tilværelsen. (Tok over en uke etter mens før jeg testet nettopp fordi jeg trodde tante rød var rett rundt hjørnet pga murringene og krampene)

Merker også at det er litt som den andre innleggeren her sa, stresser jeg mye osv blir murringene tydeligere.

Men dersom kramper osv blir plagsomt vonde ville jeg tatt en tur til legen for sikkerhetsskyld :)

Skrevet

Dette er heeelt normalt! Jeg venter mitt første barn, og kjenner disse mensmurringene hver eneste dag, noen ganger vondere enn andre ganger. Men ta det helt med ro, dette er kun livmoren som strekker seg for å gjøre plass til lille smule :)

Skrevet

jeg synes jeg lukkter mens jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...