petters mams Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 våknet i natt med kjempevondt i magen og bakover i korsryggen. kjentes ut som en skikkelig rie liksom! varte et par minutter før det ga seg og siden har jeg ikke kjent noe. Merket ingen kynnere i mitt forrige svangerskap så jeg vet ikke om det er dette jeg kjente. Har lest litt om det, og tror ikke kynnere skal være smertefulle..bare ubehagelige. Har noen opplevd så vonde kynnere? (Har kjent masse liv i dag så jeg er ikke så bekymret for bebisen:-))
ANT73 Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Ja det kan være helt forferdelig. De blir ofte værre fra svangerskap til svangerskap. På slutten av mitt siste svangerskap så hadde jeg så sterke kynnere at jeg trodde fødselen var startet mange ganger. Kjennetegnet er at kynnere kommer ujevnt og det går ofte lengre tid mellom hver gang og de avtar ofte i styrke istedenfor rier som blir sterkere og sterkere. Måtte ofte gå å legge meg fordi kynnerene var så vonde at jeg ikke orket å sitte oppreist bare krype sammen i fosterstilling. Håper det går over for din del. Lykke til
petters mams Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Det var godt å høre! (at det er normalt altså). Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå