Gå til innhold

Jeg vil bare beklage!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

på vegne av mange damer som holder til på bligravid.

 

Jeg har forstått det slik at vi maser masse på dere her inne på 1.tri.

Beklager det!

Men kan dere ikke forstå hvor etterlengtet en liten baby er for mange av oss der inne?

 

Det er lettest å spørre dere som ikke er så langt på vei. Dere kan svare bedre på spørsmål om testing, symptomer etc.. Men det er jo bare fordi det nettopp har hendt dere også!

 

Ha litt forståelse for at vi virkelig lengter etter en liten baby, og vil ha så mange "bekreftelser" som overhodet mulig på at det kanskje er vår tur denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære deg.

 

klart dere kan være her inne! dette stedet er for alle. gravid eller ikke, mann eller kvinne, fant eller fut.

 

å leke viktigper inne på 1. tri. kan fort vise seg å bli en flau kamel å svelge. her lever vi alle i usikkerhet. i morgen allerede kan vi være i samme situasjon som deg.

 

stå på, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig! Det skulle bare mangle at en ikke var såpass til raus at en svarte de som har akkurat de samme spørsmålene som en selv hadde for kort tid siden. :-) Noen her inne ønsker å utelukke enkelte grupper fra forumet, og mener at de som spontanaborterer og dere som prøver å bli gravid ikke hører hjemme her. Jeg mener at dette forumet er for alle, og at vi ikke skal drive å sensurerer på innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vegne av mine gravide medsøstre som renner over av hormoner vil jeg bare beklage! Synes det er direkte pinlig, ufølsomt og frekt mye av det som svares til dere som har spørsmål om det å være gravid. Som om dere ikke hadde nok å tenke på fra før. Så mitt råd er at det bare er å fortsette å spørre (la det helst gå tydelig fram av overskriften hva det dreier seg om), så er det disse hormonelle damens eget problem hvis de ikke klarer å la være å lese det som irriterer dem så grenseløst.

 

Lykke til, håper det snart blir din tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...