Gå til innhold

Cyster...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg var på min første kontroll i uke 6 og der fant de to cyster på eggstokkene mine. Følte ikke jeg fikk et skikkelig svar av legen om dette kunne være farlig for fosteret. Han sa til meg at jeg måtte bestille en ny time om 4-5 uker for å holde disse under kontroll. Nå er jeg altså i uke 11 og skal til legen igjen om en uke. SÅ det jeg da lurer på er om det er noen andre her inne som har hatt dette og hva som skjedde eller hva de gjorde med det???? Hadde satt stor pris på et svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!Har sikkert gått til sengs du no,men titter kansje innom i morgen å les dette da.Eg har vert plaget av cyster i mange år,hadde det også når eg gikk gravid med fyrstemann.Var på ein del kontroller(UL)for å fylle med dei gjennom svangerskapet.(Hadde operert vekk før eg vart gravid,men fikk dei igjen)Men dei gjorde ingenting med dei medan eg gikk gravid.Så lenge dei ikkje utviklet seg drastisk eller begynte å vri på seg var det heilt ufarlig.Det er faktisk veldig vanlig trur eg å ha cyster,dei fleste oppdager det berre aldri.Så trur du kan ta det med ro,gå til oppfølginstimene dine men vit at det sannsynligvis er heilt ufarlig.:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne og tok en CT av nyrene mine for helt andre grunner, og da fant de to cyster på en av eggstokkene mine. Legen fortalte at dette er ganske vanlig, og at de etter all sannsynlighet forsvinner av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...