Gå til innhold

Elsker du navna til barna/barnet? Har du noen gang angret?

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Ja, angrer...

Det er egentlig ganske 'traume' og jeg har vært deprimert over det, for jeg tør rett og slett ikke skifte det. Barnet går i barnehage etc. Kan si navnet sitt selv nå også. Er redd barnet skal gi meg tyn over det når h*n blir voksen og får vite at h*n egentlig het noe annet. (Om jeg skifter).

Navnet er spesielt, men vakkert i manges ører. Jeg angrer på at vi ga et så særegent navn. Har rett og slett ikke klart å venne meg til deg, og det 'sitter' ikke hos meg (mammaen).

Annonse

Jeg vil si jeg angrer... :) Synes ikke navnet er noe spesielt, heller kjedelig. Men, når det er sagt kler hun navnet sitt godt. Det fungerer veldig fint på engelsk og det er et greit navn. Nå har hun 3 andre navn jeg kunne brukt, men er så vant med navnet at det egentlig er det som passer henne best:)!

Angrer ikke fordi hun ER navnet sitt om du forstår..Men jeg skulle ønske jeg hadde hatt mer jeg skulle sagt når navnet skulle bestemmes. Pappa'n var bestemt og skikkelig sær, så det ble det ene navnet vi klarte å bli enige om var "greit" nok for begge.Jeg hadde flere navn som stod over, for å si det sånn.. Men vi var milelangt fra hverandre i smak og har det samme problemet denne gangen også ;-)

Men ville ikke byttet nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...