-Bobsi Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 10 dager til termin. Har ventet en stund allerede, har vært så innstilt på at Lille skulle komme snart. Er så nysgjerrig på hvem du er... :-) Kroppen begynner å bli ganske lei nå, føler meg som en hvalross til tider.
-Bobsi Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2007 9 dager til termin. Sov nesten ikke i natt, skikkelig spent i kroppen. Leter etter tegn til at ting er i gang, samtidig så gruer jeg meg til selve fødselen. Litt dårlig kombinasjon. Tenk om jeg går lenge over tiden???? Da tror jeg at jeg blir gal, og sambo kommer i alle fall til å få fnatt av meg. Skal på kontroll i morgen, så da får vi se....
-Bobsi Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 7 dager til termin: Hadde skikkelig murring i magen i går ettermidadg og kveld. Men det roet seg utover natten. Var så klar for at nå skulle det skje noe, at jeg ble litt skuffet da jeg våknet av vekkerklokken i dag morges.... Tålmodighet har aldri vært min sterke side..... Kanskje jeg skal lage meg grøt med kanel til lunsj?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Passer ikke dette bedre som blogposter enn forumposter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå