Gå til innhold

hva med passiv røyking?


mamman til 2 godjenter:)

Anbefalte innlegg

jeg røyker ikke selv og heller ikke min samboer, men vi er en del hos mine foreldre som røyker. kan ikke akkurat nekte de å røyke hjemme og inne i sitt eget hjem, men kan det være skadelig for fosteret? sikkert et teit spørsmål, men det får så være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, dette lurer jeg også på. Var på fest i går kveld, og der røkte alle festdeltakerne, bortsett fra meg og en annen! Jeg endte opp med å gå kl. 22.30, men da hadde jeg allerede vært der i 3 timer.

 

Jeg satt ved vinduet og gispet, men tror ikke det hjalp særling, rommet var stinnt av røyk. Æsj. Nå stinker håret også. Det er en motbydelig vane:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på når det var lov å røyke inne på restauranter. Tror ikke det er barn fra den tiden som har tatt skade av det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har jo blitt helt krakilske når det gjelder den røyken... Tror nok det skal godt gjøres å holde seg unna alt som KAN være farlig for barnet gjennom hele svangerskapet. (røyk, bakterier, eksos, gasser++++) Skal man begynne å tenke slik på alt man gjør, tror jeg du kommer til å få mye å tenke på.. Er ikke-røyker selv, men oppvokst den tiden det var vanlig å røyke i bilen.. Og, da var det ikke snakk om noe lufting samtidig.. Det kunne jo bli kaldt! ! Har ikke tatt noe merkbar skade av det.. Kos deg i svangerskapet du! Skjønner at man blir bekymret, men er jo viktig å kose seg nå også, eller hva? Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:)

ja, jeg må begynne å kose meg nå, skal begynne å glede meg over graviditeten:) skal egentlig fortsette å leve som før, det er sant at man kan bli helt hysterisk over å lese ting, bare tenk på før, da var ikke disse opplysningene tilgjengelig og det har jo gått bra med de fleste der og:) er og oppvokst med røyk, mamma røyka litt i svangerskapet, men jeg er frisk som en fisk...:)

 

lykke til alle sammen, og ikke slutt å lev..hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...