mamman til 2 godjenter:) Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 jeg røyker ikke selv og heller ikke min samboer, men vi er en del hos mine foreldre som røyker. kan ikke akkurat nekte de å røyke hjemme og inne i sitt eget hjem, men kan det være skadelig for fosteret? sikkert et teit spørsmål, men det får så være...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Uff, dette lurer jeg også på. Var på fest i går kveld, og der røkte alle festdeltakerne, bortsett fra meg og en annen! Jeg endte opp med å gå kl. 22.30, men da hadde jeg allerede vært der i 3 timer. Jeg satt ved vinduet og gispet, men tror ikke det hjalp særling, rommet var stinnt av røyk. Æsj. Nå stinker håret også. Det er en motbydelig vane:-/
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Tenk på når det var lov å røyke inne på restauranter. Tror ikke det er barn fra den tiden som har tatt skade av det. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Folk har jo blitt helt krakilske når det gjelder den røyken... Tror nok det skal godt gjøres å holde seg unna alt som KAN være farlig for barnet gjennom hele svangerskapet. (røyk, bakterier, eksos, gasser++++) Skal man begynne å tenke slik på alt man gjør, tror jeg du kommer til å få mye å tenke på.. Er ikke-røyker selv, men oppvokst den tiden det var vanlig å røyke i bilen.. Og, da var det ikke snakk om noe lufting samtidig.. Det kunne jo bli kaldt! ! Har ikke tatt noe merkbar skade av det.. Kos deg i svangerskapet du! Skjønner at man blir bekymret, men er jo viktig å kose seg nå også, eller hva? Lykke til!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 takk for svar:) ja, jeg må begynne å kose meg nå, skal begynne å glede meg over graviditeten:) skal egentlig fortsette å leve som før, det er sant at man kan bli helt hysterisk over å lese ting, bare tenk på før, da var ikke disse opplysningene tilgjengelig og det har jo gått bra med de fleste der og:) er og oppvokst med røyk, mamma røyka litt i svangerskapet, men jeg er frisk som en fisk... lykke til alle sammen, og ikke slutt å lev..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå