Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hei! Jeg har idag, og egentlig tidligere også hatt blødninger.. Det er brunlig blod med tråder i.. ganske mørkt.. Er dette et tegn på spontan abort? Og vil det ha noe for seg å ringe legevakten? Kan de finne ut av noe? Noen med lignende erfaringer? Jeg klarer ikke å roe meg ned
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Det er nok gammel blod som kommer ut siden det er så mørkt, og det er vel egentlig et positivt tegn så lenge man er preggis right?? Om du får SA tror jeg du får ganske store magesmerter, blør MYE og klumper. Jeg hadde store blødninger i mitt andre sv.skap og gikk til legevakten med dette. Men dem gjorde ingenting med det, sjekka bare mitt blodtrykk. Kjente på magen osv. "magen", var bare 7 uker på vei. Jeg hadde en blodansamling da, som jeg fikk vite av en spesialist jeg gikk til på ul da jeg var 9 uker på vei. Så jeg ville kontaktet legen min på mandag for å få time til spesialist eller en lege som har ul. Du kan jo også ringe vakthavende lege for å høre om dem har ul, så får du roa deg ned litt Men jeg tror det går bra
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hei, HI her.. Takk for svar Jeg har heldigvis ikke noe magesmerter, utover den stikkingen og murringene, men det er vel normalt? Var hos legen tidligere i uken, for jeg har hatt blødninger tidligere, før jeg visste om graviditeten. Legen sa jeg skulle få tidlig UL i løp ut av neste uke, men det virker så lenge til, og jeg er virkelig bekymret, klarer ikke å slappe av.. Uff.. men samtidig, så er det ikke mye annet jeg kan gjøre, skjer det, så skjer det.. Bare har lyst å høre andre sine erfaringer.. Og noen som vet hva de "trådene" i blodet er? :/
RaPe Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Trådene aner jeg ikke hva er. Men brunt "tørt" blod er ikke farlig. Faren kan være ved friskt blod, mye blod, smerter. Hvis du er lovt ul iløpet av uka, hadde jeg slått meg til ro med det. Som du sier, det er ikke så mye man kan gjøre, går det galt så går det galt. Men jeg er temmelig sikker på at det går helt fint med deg! Ha en fin dag. Gå en tur og slapp av ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Når jeg våknet imorges kom det mer friskt blod, med endel klumper i.. Var på legevakten, men legen gjorde ikke stort.. Ingen GU eller UL... Ingen prøver, ingenting.. Og sa ikke noe mer enn det jeg visste, men jeg regner med det blir en SA.Har blødd mye mer utover ettermiddagen. Så da får vi bare prøve igjen neste mnd.. Takker for alle svar HI
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Of da så trist:) Føler virkelig med deg. Lykke til, og håper du kommer inn igjen så raskt som du selv ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå