Den lille prinsesse Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Lurer litt på hva folk rundt om tenker når de ser annonser der det står "gi bud". Spesielt når det er relativt nye hvitevarer til en ganske høy ny pris. Selv hadde det ikke falt meg inn å kommet med bud på 2-4000 kr, hadde faktiskt ikke kommet med så latterlig lave bud. Men holdt meg noen tusen under det som ville vært halv pris. Men skjønner nå at folk flest ikke tenker slikt... Det mangler i teksten at bud under xxx blir ikke vurdert. Men fikk ikke redigert den. Men allikevel kan jeg ikke helt skjønne at folk tenker at det skal bli kvitt for en billig penge. Jeg tenker heller at når noen ønsker bud så vil de ha så høy pris så mulig, ikke omvendt... Slik det er når ting blir auksjonert bort... Hva mener dere?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Finner jeg gi bud annonser leter jeg egentlig bare videre jeg, til en med pris... Blir helt håpløst å tenke seg til hva selger ønsker, spesielt hvis det ikke står som du sier, bud under .... vil ikke bli vurdert.
mayaya Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 jeg hadde lagt inn lavt om det ikke stod minimumspris :-p
Den lille prinsesse Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2007 Det står jo pris på der man kan sette xxx kr som kommer på "søkelista", men virker liksom ikke som om folk tar hintet... Nå skal det sies at etter å ha hatt denne annonsen på finn.no har vi "møtt" på masse rare mennesker!! Igår var det faktisk en som ringte kl 23....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå