Gå til innhold

Jeg skjønner ingenting!

EtMirakel

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ingenting sånn egentlig! jeg ser at alle her inne som har magebilder eller andre steder har MYE større mage enn meg i uke 19:S di har jo nesten større mage enn meg i uke 12 jo! hva F! tenker jeg da! vokser gutten min liksom?? synes magen er flat som en pannekake nesten om morran, litt større utover dagen, men det er lite! jeg blir litt redd! har noen andre det sånn her inne, at magen ikke er så stor ennå i uke 19 og ikke synes under klær??

Fortsetter under...

har du stor mage i uke tolv er det bare luft der inne er i uke 31 og første gang noen såg at eg var gravid var eg 29 uker på vei og eg har en tass på normal størrelse. pg det som er er jo at en del blåser magen litt ekstra opp når de skal ta bilde så ikke beskymer deg du:)

å herregud går det ann! hvorfor er det alltid noen som deg riga som skal legge seg opp i sånnt! svar skal u få! jeg legger ut på 2 forskjellige forum jah! her på ung og gravid og på 2 termin pga det at jeg ønsker mange svar, så mange svar som mulig for det er jo noe jeg lurer på ikkesant! så di som ikke er her inne kan svare der og omvendt! er det ett problem for deg så javel!

Annonse

Gjest Riga + snulla & vesla

Hadde faktisk ikke sett noe på 2. trimester...var ikke det jeg mente. Det jeg mente var at EtMirakel gang på gang stiller de samme spørsmåla her inne på ung og gravid. Det her skreiv hun jo for en uke siden:

Hjelp meg dere! viktig! 17:52 29.09.2007

Jeg mener selv jeg er i uke 16, men på UL så viste den uke 19, men skulle jeg ikke ha litt større mage da? den synes nesten ikke uten klær på, og om morran så er den nesten flat:S viktig med svar for meg!

Hva i all verden er poenget med å spørre om det samme igjen? Synes det er et hån mot dem som faktisk brukte tid på å berolige henne i denne første tråden at hun spør igjen.

Og her bruker hun 3 tråder på 1 dag for å spørre 2 spørsmål:

Jenter! hjelp meg! 05:44 3.10.2007

Hei dere, er nå i uke 19 og har kjennt spart i mange uker, da altså hver dag, jeg var på UL på torsdag som var og da var alt bra med lille gutten min:) men så etter det har jeg beggynnt og kjenne mindre og mindre spark liksom! blir litt redd her! er dette normalt?

Viktig spm jenter! 19:07 3.10.2007

Nå har det gått lang tid siden jeg har kjennt spark, mange dager..men jeg var på UL på torsdag som var og da var alt bra og han var frisk og fin da! er dette normalt da??? og ett spm til, er bærbar pc farlig med stråling og sånn?? veldig viktig for pleier og ha den på fanget! er litt redd nå!

stråling farlig dere?? 23:42 3.10.2007

sitter mye med bærbar pc på fanget men har nå blitt redd at ungen kan bli skada av dette og kanskje dø inne i magen av strålingen?? er dette farlig dere??

Jeg bare spør hva som er poenget?

Heisann. Barne vokser nok :) Ingen så det på meg ( ikke jeg heller )

før i uke 24 !! Å det var da jeg fant ut om graviditeten ! Vil også si at

om Etmirakel føler for å spørre, la nå jenta gjøre det da ;) Slutt å

les innleggene hennes om ikke da ! Værre er det vel ikke for oss ..

du skal være heldig;) i uke 12 så jeg høygravid ut, var på min førstekontroll da, hadde jeg ikke vært på ul i uke 11 og visste at det kun var 1 dr inne hadde JM trodd det var tvillinger, stor baby, var ikke luft. slik har jeg vært hele tiden, alle sier å så stor du er osv, men nå i uke 40 har ikke noe forandret seg siden den tid, kun at magen har sunket nå sier alle, du er ganske liten, ikke stor i det hele tatt.

uansett str på mage, nyt at den er liten, baby har du alikevel og den vokser, noen bærer barnet langt langt framme andre bærer barnet langt innover i ryggen.

Riga mener ikke noe slemt med det hun skriver etter det jeg forstår.. Poenget er at EtMirakel spør om ting flere ganger på samme forum selvom hun har fått svar fra før av, og dette kan oppfattes som litt hånlig og overlegent for dem som har brukt tid på å svare henne... Ikke noe verre enn det ;-)

For å svare på spørsmålet: Det er like normalt å ha en liten mage som det er å ha en stor!! Det kommer veldig an på hvordan baby, morkake osv ligger. Ofte får de som er høye ganske små mager fortalte min jordmor. Jeg fikk babymage i uke 16, ganske stor også, nesten litt over natten...

Folk bærer graviditeten forskjellig..

Jeg er inne på min-mave.dk og smugkikker på de danske damenes mage..

Her er bilder av ei helt opp til uke 32 som bærer barnet veldig inne i seg..

http://www.min-mave.dk/index.php?vis=galleri&kat=325&id=6133'>http://www.min-mave.dk/index.php?vis=galleri&kat=325&id=6133

Og her er linken til siden hvis du er nysgjerrig på å se flere mager :)

http://www.min-mave.dk/index.php?vis=galleri&kat=325

Masse lykke til videre i svangerskapet :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...