trollemor77 Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Fikk mensen 2 dager etter testdag. Dette er over en mnd siden. Nå har jeg ventet på mensen i 4 dager. Har ingen symptomer på at den er rett rundt hjørnet heller. Har noen erfaring med at syklusen blir lenger etter mislykket forsøk? har virkelig lyst til å ringe inn mens for å starte opp med neste forsøk (nr 2). Takker for svar.
Chaiemae Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Etter 2. IVF ble syklusen endret til 40 dager mot 28-32 som er det vanlige. Jeg er spent på om den retter seg igjen (regner med at den gjør det). Etter første forsøk var det ingen endring.
Eggkoker'n Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har 26-28 dager, nå etter 1 mislykka icsi forsøk , har jeg fortsatt ikke fått den på dag 30.
trollemor77 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk for svar,jenter! Da får vi vel bare ha tålmodighet, Eggkoker'n :)Lykke til videre med prøving!
Andalucia Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Har det sånn jeg også. Fikk mensen 2-3 dager etter testdag. Er nå på dag 39 og ikke noe tegn til mens eller no enda.. Dette var mitt andre forsøk i år og kroppen er vel proppfull av hormoner. Er nok bare å smøre seg med masse tålmodighet - selv om det er enklere sagt enn gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå