Gå til innhold

Akupun. mot kvalme ?


Annetteaune

Anbefalte innlegg

E så frøkteli kvalm heile dagen å natta lang.. Prøvd mange kjærringråd, men lite hjelp. Tenke på akupungtur. Nån som har erfaring med det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var veldig kvalm gjennom hele døgnet, men kastet ikke opp. Gikk to ganger til akupunktur i uke 9. Ble MYE bedre. Men er usikker på om det var nålene eller om det egentlig avtok av seg selv. Absolutt verdt å prøve.

 

Forrige svangerskap kastet jeg opp hele tiden. Prøvde akup. da også, men da hjalp det ikke. Men klarte barre å komme dit en gang den gangen. Kanskje det hadde hjulpet hvis jeg hadde gått fl. ganger (de anbefaler det), men klarte rett og slett ikke fordi jeg var for dårlig.

 

Håper det gir seg snart, da:D Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er spykvalm døgnet rundt, og har vært det i snart 4 uker! Har forsøkt mye, ingenting hjelper! Så mandag har jeg time for å teste om akupunktur kan hjelpe! Det er liksom siste utvei, utenom å vente på at det går over av seg selv. Orker ikke vente mer... Så kan gi deg en tilbakemelding på mandag når jeg har vært og si hva jeg synes :)

God bedring sålenge!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusi75: Jeg bestillte bare time selv på et privat helsesenter. Usikker på priser rundt omkring. Der jeg valgte koster det 600,- for første timen. Så 320,- for videre behandlingstimer. Så det blir jo litt penger da. Men akkurat nå orker jeg ikke tenke på det, koste hva det koste vil!, orker ikke være kvalm mer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunna ikke vært meir eni, e kvalm på 3 vekka å veit ikke kordan æ skal få dagan tell å gå :) Så tuuusen takk førr råd. Skal kontakte imorra den dag, å ja- KOSTE KA DET KOSTE VIL :)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...