Gå til innhold

Stort barn i seteleie - oppdatering

Anbefalte innlegg

Barnet er nå født, vannet gikk natt til termindagen. Han ble til slutt forløst med keisersnitt siden det gikk over 36 timer uten noen tegn til rier. De er visst svært forsiktige med å sette i gang seteleiefødsler, og særlig når det går så lang tid. Guttungen var stor, 4,3 kg, og gynekologen som opererte var glad det ble keisersnitt. Han mente likevel at det kunne gått fint med vaginal fødsel og. Og heldigvis så alt fint ut, både før og etter operasjonen. God mulighet for at hodeleie senere og at jeg kan føde vaginalt. Og barnet er friskt og har det bra! Selve operasjonen var mye mindre å grue seg til enn jeg hadde trodd, men det tar tid å komme seg. Slitsomt å ligge på sykehus uten far til å hjelpe seg når man ikke kan løfte barnet selv. Tungt og vondt å komme seg opp av senga hver gang minsten gråter. Jeg vil ikke anbefale det til de som kan velge selv, men det er en fin løsning når naturen ikke vil det annerledes.

Lykke til Noddy78_fødeklar og alle dere som fortsatt venter! Håper at de sittende barna tar til fornuft og snur seg før de skal ut!

Hilsen lykkelig mor:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10571992-stort-barn-i-seteleie-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...