Gå til innhold

Noen andre som begynner å bli lei?

Anbefalte innlegg

Uff... Er enda litt under fire uker igjen til termin, og plutselig har jeg blitt megalei av all denne ventingen...

Sikkert litt fordi jeg nå for alvor begynner å kjenne det på kroppen... Føler jeg ikke kan sitte i noen normal stilling før jeg blir støl og stiv i hele kroppen. Beveger jeg meg får jeg bare kynnere, sover gjør jeg ikke...

Magen er vel egentlig ikke så stor, så har ikke noe problemer med at det er tungt og slikt, egentlig... Men likevel...

BLÆ!!

Fortsetter under...

ja, jeg er for og si det rett ut dritlei og det har jeg egentlig vært ei stund. trives ikke med og gå gravid og sliter med rygg og div... skal bli deilig og bli ferdig med dette... og dette er sistemann, nå har vi gjordt vårt;)

Ja, jeg og er møkkalei! Lillejenta er skikkelig propell inne i magen min, så det tar noe sinnsykt på.. Det føles som om det er like før hu presser seg ut av magen på meg når som helst. Spesiellt hvis jeg er ute å går, noe som gjør at jeg stort sett blir sittende inne. Jeg har enda SYV UKER igjen, og det føles aaaaalt for lenge nå. Tror hu kommer før tia, men alikavell.. Nerver ligger konstant i klem, jeg har en del kynnere, og modningen har foregått i noen uker allerede, og jeg kjenner det veeeldig godt. Jeg liker egentlig veldig godt å være gravid, men nå begynner det virkelig å ta på.. Godt å høre at det er flere enn meg!

Er sliten ja . Som nevnt i et innlegg jeg la ut så venter jeg tvillinger og magen sprekker snart:-))) sover 3 timer natten, men jeg ser på det positive at jeg kan ta med erfaringen å¨bære frem to barn. Ser ut som jeg må gå til fødsel setter igang av seg selv siden prinsene mine ligger med hode ned og alt ligger an til at det går som normalt. Blir laaaange uker men kommer jeg til uke 37 så får jeg bare ut å gå så kanskje det skjer litt før uke 40.

Lykke til alle sammen.

Og jeg syns det er nok å bære på en baby :o)

Kusina mi fikk tvillinger i fjor, og hun var gigantisk, jeg føler meg bitteliten i forhold...

Men likevel holder det nå på og modner nedi der, burde vel sett positivt på det sånn sett, men når all energien plutselig bare forsvinner og blir erstattet med bare pyton, DA blir jeg lei!!!

Likevel prøver jeg å forberede meg på at jeg kan komme til å gå godt over tiden, selv om jeg absolutt ikke har lyst... Men blir i hvert fall lei dersom jeg må gå superlenge og vente på den lille vennen vår...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...