Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Er litt bekymret når jeg ikke føler på kroppen at jeg er gravid. Hittil har jeg hatt verking i puppene, hodepine, vært trøtt og sulten, frosset mye ++, men i dag kjenner jeg ingenting. Ikke så mye i går heller... Er 5+1. Er det normalt??
Babyluren Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Helt helt normalt. Mitt råd er å bare være glad til! : )
OhMyGod!!! Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 hehe nyt det ja, var stille før stormen til meg og, men i uke 6 startet morroa....3 uker sykmeldt, ser nå på min 4 ser det ut til...morro
lillespiren2:) Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 hei. jeg er 11 uker på vei, og har så langt ikke følt noe spesielt. er trøtt og har ømme pupper. jeg snakket med legen min, hun sa at jeg bare burde nyte d!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe...det er godt å høre. Jeg har nesten lyst til å merke litt mer jeg. Helst ikke kvalme, men litt andre ting hadde ikke gjort noe ) Hilsen hovedinnlegger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå