Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg skal nå være i uke 6, og har ikke hatt noen store plager så langt. Har imidlertid merket en del menslignende murringer i magen mye av tiden, og brystene har vært ganske ømme denne uka. Har også vært ganske sliten og trøtt, og i går var den verste dagen. Jeg hadde nesten ikke krefter i det hele tatt, var uvel og småkvalm. Tilbrakte mesteparten av dagen på sofaen. I dag er imidlertid formen mye bedre, men det bekymrer meg faktisk litt. Særlig ettersom jeg ikke merker noe særlig til ømme bryster i dag heller. Er det vanlig at det skifter sånn? Og kan brystene pluselig bli "symptomfrie" etter at de har vært ømme en stund? Jeg har ikke hatt noen blødninger eller noe, og er så klart glad for det, men er likevel redd for at alt dette andre er et dårlig tegn! Kan jeg være i ferd med å spontanabortere?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Du har mere symptomer enn meg for å si det sånn. Her merker jeg lite til det, nesten ikke murringer engang. Å jeg har vært på min 3 ul pga mista før tidlig da. Men hjerte slår som bare det ennå. Jeg er i uke 7
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg stilte samme spørsmål her inne foen en uke siden eller noe... Og fikk ikke noe veldig godt svar. men kan jo si at jeg opplever det samme. og det hjelper jo litt.... Totalt utslitt en dag, og neste dag var jeg plutselig i god form. puppene er i grunn mer stoooooooooooore enn ømme nå. noen få ganger kjenner jeg de er ømme. men ikke hele tiden. Lykke til!!! Gleder meg til tidlig UL på Torsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå