Gå til innhold

Noen av dere damer som venter i mars/april`2008

72moddelen og tulla

Anbefalte innlegg

Bare lurte da jeg er 14+2 og synes det sååååå lenge til, hadde vært koselig om det var andre her inne som også hadde ett stykke igjen.

Foresten noen av der som bor i Telemark eller rundt? Har så lyst til å møte andre i samme alder og situasjon, er litt alene da omtrent alle på min alder er sååå ferdig med babyer og her starter jeg opp på nytt, he he.

Fortsetter under...

Heisann !

VEnter nr 3 ca 25.mars. Er hedemarking :) Også 72-modell og må si at det er heller ikke så mange i vår krets som gidder å gå løs på flere.... synd i grunn, for det er alltid mer gøy å være flere som venter rundt samme tid :)

Er 15 uker nå, og formen begynner sakte men sikkert å bli noe mer stabil. Er en av de som aldri "stråler og gløder" under en graviditet, og er mer eller mindre gradert sykmeldt fra jeg ser det blå krysset...

Kjedlig - men har bestemt meg for å lide meg gjennom dette også med et lite smil.... hva annet kan man gjøre....

Hva med deg ? Hvordan er formen din ?

Formen min var elendig halveis ut i uke 11, men nå er den bedre ved at jeg ikke er kvalm lengere. Men jeg er nok en av de som ikke liker å gå gravid, da jeg hele tiden bekymrer meg for alt mulig rart. Henger nok sammen med at jeg liksom ikke har noe kontroll, det som skjer det skjer. De fleste jeg kjenner blomstrer, jeg bare blir stor, veldig stor. Er alltid glad når babyen er ute, da har jeg på en måte tatt tilbake kontrollen, he he. Høres sikkert helt sprøtt ut, men sånn er det for meg.

Hvor ligger Hedemark(sorry) er helt borte når det gjelder geografi, skjems som en hund her, knis.

Uansett koselig å få noen svar på hendvendelser iallefall, vi sees nok framover her.

Annonse

Jeg er 68-modell og venter barn samtidig som min eldste datter i slutten av mars 08. Jeg bor i Larvik og min datter bor i Porsgrunn og det er vel i nærheten av deg? Ta gjerne kontakt med meg, hadde vært moro å treffes. Mine venninner er definitivt ferdig med små barn, og mitt, til nå, yngste barn er 7 år.

Jeg har termin 24. mars. Min yngste er 11 år og min eldste er 17 så jeg har god spredning :-) Jeg bor på Ringerike, er jo en bit unna deg da. Kjenner ikke noen andre som skal ha baby her, tenkte å gå på et slikt bim-treff for å møte likesinnede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...