Gå til innhold

fremdeles gravid? Bekymret....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå være i uke 6, og har ikke hatt noen store plager så langt. Har imidlertid merket en del menslignende murringer i magen mye av tiden, og brystene har vært ganske ømme denne uka. Har også vært ganske sliten og trøtt, og i går var den verste dagen. Jeg hadde nesten ikke krefter i det hele tatt, var uvel og småkvalm. Tilbrakte mesteparten av dagen på sofaen. I dag er imidlertid formen mye bedre, men det bekymrer meg faktisk litt. Særlig ettersom jeg ikke merker noe særlig til ømme bryster i dag heller. Er det vanlig at det skifter sånn? Og kan brystene pluselig bli "symptomfrie" etter at de har vært ømme en stund? Jeg har ikke hatt noen blødninger eller noe, og er så klart glad for det, men er likevel redd for at alt dette andre er et dårlig tegn! Kan jeg være i ferd med å spontanabortere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig at symptomene du begynner å bli vant til plutselig uteblir en dag - eller en uke :)

Mine bryster ble først ømme, etter 6-7 uker ble de vanlige, og så begynte de å vokse, uten de ømme følelsen. Våkner enda plutselig noen dager og tenker at - oy, jeg er ikke gravid !!!! HAr fått en liten mage, men de virker mindre når jeg våkner på rygg, og da skvetter jeg...hehe.... VI kommer nok til å undre oss om hva som skjer, både med og uten symtomer.

Dette går nok helt fint skal du se :)

Hilsen meg i 16 uke ;)

Skrevet

Takk skal du ha, det var akkurat det jeg håpet å få høre! :o)

Skrevet

Hei..

Jeg er helt enig med "TussiLussi med spire"

Slapp helt av du..

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...