Gå til innhold

Studenter!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 1 januar, og skal ta 1 års permisjon. men får jo bare fødselstipend i 42 uker... og har begynt å få passelig noia med tanke på penger de resterende 2 månedene av permisjonstida?

Må jo nesten begynne å legge av penger nå , for å i det heletatt ha penger til mat og husly de månedene. Samboer er også student, og har en liten deltidsjobb..så det er jo ikke store inntekta å hente der i fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme greia for meg.. Det er skikkelig kjipt! Vet ikke helt hva jeg gjør, men samboeren min jobber, så det går jo greit. Vi skal prøve å legge av litt av pengene vi får hver mnd, så vi har litt de to siste mnd også. Er litt lettere for oss, siden han jobber da. Regner med at dere trenger alle pengene dere får, siden begge er studenter. Hvis dere har råd, kan dere jo legge vekk barnetrygd pengene dere får mens du får fødselstipend, og bruke de i tiden du ikke får fødselsstipend? Vanskelig greie det her, har egentlig ikke så mye hjelp å komme med.. Men føler med dere.. Det virker som om NAV ikke liker at folk får barn i studietiden, siden de legger det opp sånn... dumminger... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...