Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Er kvalm på 3.uka nå.. Er det hele tiden, hele døgnet.. Må si jeg har motivasjonsproblemer... Prøver å glede meg men det er sanneli ikke lett.. Er min første også. Er det flere som føler det sånn ? Det skal bli en himmelsk opplevelse når dette er over......
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 jeg har det på samme måte.. kvalm, kvalm, kvalm dagen lang... spydde så mye at det var sykehuset nesten, men fikk noen stikkpillere som gjorde hverdagen litt lettere for meg. Afipran heter det og skal ikke være skadelig for barnet.
nemi.marselia Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 har d på samme måte bærre detta e nr2. hadde d sånn m forje å men d ga sæ etterkvært faktisk å d så absolutt værdt d, jaja følels kanskje ikkje heilt sånn akkurat nu då
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Ja det e nok heilt sekkert verdt det, ellers hadd æ vel ikke gidda Bare vanskeli å se ende!! Send maaaange goe tanka tell alle kvalme der ute:)
HeidiMamma Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Har det på akkurat samme måte, har vært kvalm i 5 uker nå med oppkast og brekninger dag og natt. Jeg slapp såvidt innleggelse, fikk tabletter som heter Phenergan som hjelper litt. Til alle som er så kvalme at dere ikke får spist noe: pass på dere selv, barnet tar det h*n skal ha uansett. Det er oss mødrene det går verst utover, og man skal ikke gå sånn for lenge uten hjelp. Da kan det bli vanskelig å komme seg ovenpå igjen... Ta vare på dere selv, damer! Gooood helg! Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå