Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 hvilke av disse navnene, Rosa, Rose og Stella Og bør jeg ha Marie som mellomnavn? takk for svar:D Rosa Marie Rose Marie Stella Marie
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg ville ikke valgt rose, det er jo en blomst! Rosa er helt ok, spesielt, men litt søtt. Jeg synes Eva Rosa er ganske søtt. Stella liker jeg ikke så godt, men funker a. Marie kan du ha på alle tre, men veldig vanlig mellomnavn.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Stella passer ikke sammen med Marie... Roes=blomst! Rosa er pent-uttales Råsa.. Marie er jo at sånnt navn folk bare slenger på,for å ha to navn lissom...
Vannmann35 Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Rosa er litt søtt, men jeg forbinder det med moren til venninnen min da... Hun er chilensk og uttaler navnet Rosa - ikke Råsa! Synes Stella er et tøft navn og ville gått for det :-)
Milletrille Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg syns Stella er et kult navn, ville helt klart valgt det! Syns Stelle står fint alene jeg da. Hva med Stella Rose? Eller så er Stelle Marie helt greit det også.
Milletrille Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Skjønner ikke hvorfor det ble Stelle flere ganger der, men... Vet om en nydelig jente som heter Rose, syns du absolutt kan bruke det navnet. Og det uttales da med O og ikke Å, på Østlandet i hvert fall.
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Datra til Jonny Depp heter Lilly Rose - det synes jeg er helt nydelig sammen! Av disse tre alternativene likte jeg best Stella Marie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå