*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 kjære alle dere her inne... Sitter nå med en positiv test i hånden. Tok den for noen timer siden og det har enda ikke gått opp for meg. Er selvfølgelig kjempeglad, men mest av alt kjemperedd... Ikke har jeg fått albyl-e heller, for alle prøver var fine. Men har ihvertfall resepten på Crinone som jeg skal løse ut med en eneste gang.... Hjelpes meg.... håper dere kommer etter snart så vi kan bekymre oss gjennom de tre første månedene sammen!!! :-) Klem
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Åååå gratulerer så masse, da er vi to på crinone;O) Vi får følge hverandre, send meg en pm om du vil holde kontakten evnt på msn:O)
ludda Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Så morro bombobadilla m babydilla!!!!!!!!GRATULERER så mye.Nå ble jeg skikkelig glad.Håper jeg kommer etter så vi kan støtte hverandre.Jeg skal også ta crinone hvis jeg blir gravid.Nå kommer det til å gå bra og lille gullklumpen din skal klamre seg fast.Dette var gøy vennen,gratulerer igjen.STOR KLEM.
ludda Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Så morro bombobadilla m babydilla!!!!!!!!GRATULERER så mye.Nå ble jeg skikkelig glad.Håper jeg kommer etter så vi kan støtte hverandre.Jeg skal også ta crinone hvis jeg blir gravid.Nå kommer det til å gå bra og lille gullklumpen din skal klamre seg fast.Dette var gøy vennen,gratulerer igjen.STOR KLEM.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk - dere er så søte!!! Ble helt rørt jeg nå :-) Sender deg masse babystøv, ludda, så du kommer etter med en eneste gang!! :-) Stor klem
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 GRATULERER!!!!! Kjempegøy! Dette fortjener du så virkelig! Denne gangen går det bra skal du se!:-)Satser på at dere har startet en babybooooom her inne nå! Suger til meg babystøvet, og krysser fingrene for oss andre her inne!! Lykke lykke til med voksende mage:-) Titt innom her av og til da og fortell oss om hvordan det står til. Er så oppløftende med gode historier. Stor gratulasjonsklem fra
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er også gravid!!! Tok test i morges. Hadde tenkt å vente til i morgen, for å se om mensen dukket opp i dag på IKM, men jeg orket ikke vente! Så da håper jeg at vi kan følge hverandre i 36 uker til!!:-) Termin må vel da bli ganske lik, men tørr ikke helt tenke så langt enda.... Venter nok noen uker før jeg hopper videre til første tri. og juni-klubben. Håper det kommer mange etter oss denne mnd:-)
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2007 Nå måtte jeg le høyt av glede :-) Så koselig!!!! Gratulerer så masse :-) Jeg kommer heller ikke til å hoppe videre til første tri. eller juni-klubben på en stund, så vi kan henge sammen her og spre babystøv til de andre her inne så vi kan gå i samlet flokk videre snart alle sammen :-) stor klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Gratulere masse!!!! Jeg tar gjerne imot masse babystøv, jeg har el og har tatt pergo ;-) Så kjekt da å komme tilbake fra ferien å finne slike gode nyheter her!!! Hold oss oppdatert! klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå