Gå til innhold

April: Nå har jeg bestilt bodyer i str104/110

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Er det flere body-fans her inne så gant jeg denne str på cottonchild.no

Vabskelig å finne store bodyer....kjøpte noen på Babyshop. # stk for 100 kr i str 104. Helt greie, men krympet nok noen cm i vask. Passer perfekt nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært en stor body fan, og er vel egentlig det enda. Men nå er det slutt med bleier her, så da syntes jeg det er bedre med truse og trøye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...ja det er stor forskjell på disse aprilbarna...som sgat i et annet innlegg her så har Lille forlatt percentilskjemaet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodyer i bruk i alt fra str. 86 til 98 her... 92 er perfekt, men sidne de fleste i 86 er for små, har jeg valgt å ta i bruk noen i 98 også for heller å ha noe å vokse i enn at jeg skal kjøpe noen hun vokser fra om et lite øyeblikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt spørsmål men er Reflex det samme som Babyshop? Har bare funnet 104 der....Vet ikke om noen Reflexbutikk i Oslo (og her er jo "alt")..... Vet de har Reflexdress på Babyshop nemlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Stavanger/Sandnes heter en del av Reflex-butikkene Sørbø, så det er nok mange ulike forhandlere som er en del av kjeden/selger produktene deres... Finnes rene Reflex-butikker også... Kan jo sjekke nettet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...