ApriIbaby Skrevet 6. oktober 2007 #1 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er det flere body-fans her inne så gant jeg denne str på cottonchild.no Vabskelig å finne store bodyer....kjøpte noen på Babyshop. # stk for 100 kr i str 104. Helt greie, men krympet nok noen cm i vask. Passer perfekt nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 6. oktober 2007 #2 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har vært en stor body fan, og er vel egentlig det enda. Men nå er det slutt med bleier her, så da syntes jeg det er bedre med truse og trøye:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 8. oktober 2007 #3 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hehe..vi finner bodyer på cubus enda, vi... str 92 holder lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 8. oktober 2007 hihi...ja det er stor forskjell på disse aprilbarna...som sgat i et annet innlegg her så har Lille forlatt percentilskjemaet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 8. oktober 2007 #5 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har bodyer i bruk i alt fra str. 86 til 98 her... 92 er perfekt, men sidne de fleste i 86 er for små, har jeg valgt å ta i bruk noen i 98 også for heller å ha noe å vokse i enn at jeg skal kjøpe noen hun vokser fra om et lite øyeblikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 8. oktober 2007 #6 Del Skrevet 8. oktober 2007 Reflex har body'er str.110... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dumt spørsmål men er Reflex det samme som Babyshop? Har bare funnet 104 der....Vet ikke om noen Reflexbutikk i Oslo (og her er jo "alt")..... Vet de har Reflexdress på Babyshop nemlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 9. oktober 2007 #8 Del Skrevet 9. oktober 2007 I Stavanger/Sandnes heter en del av Reflex-butikkene Sørbø, så det er nok mange ulike forhandlere som er en del av kjeden/selger produktene deres... Finnes rene Reflex-butikker også... Kan jo sjekke nettet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå