Gå til innhold

kjøleskapet mitt lukter fælt i dag! hva kan det være??

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2

Jeg har tatt ut all maten og slått det av og vasket det grundig og latt det tørke. Nå har jeg slått det på igjen og satt maten på plass (mest flasker og glass og litt frukt/grønt, og pålegg i tupperware, så ingenting av maten lukter. Men Nå har det vært påslått i ca. to timer og lukten er tilbake.. HVa i allverden kan det være? JEg har ikke kjøpt dette kjøleskapet selv, det var her i huset da vi flyttet inn i juni.. tror ikke det er så gammmelt. hjelp!!

Fortsetter under...

Skulle si at det kan være at du er gravid, og så på profilen din at det stemmer. Mange gravide som syns kjøleskapet sitt lukter vondt...aner ikke hvorfor:)

Annonse

Gjest Lykkeliten2

.. hjelp! katten min har faktisk fanget firfisler i det siste.. jeg fant en på stuegulvet full av maur forleden dag.. kanskje... uæhhhh... jeg må få mannen min til å flytte på det senere da.. he he, dagsprosjekt dette her nå :)

Hadde samme problem en gang etter at det hadde vært en råtten agurk der etter ferie.Jeg måtte til slutt la kjøleskapet stå temmelig lenge med åpen dør etter vask for å lufte ordentlig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...