Gå til innhold

hm.. noen som føler likt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger.. føler jeg meg så alene... Bf ber meg jo dra til heell....... å alle vennene mine er single eller ikke gravide... De har kjekke planer for helgen.. å her er jeg stuck... alene:( Eller det føles ivertfall sånn.....

Jeg har hele tiden prøvd å få barnefar på min side.. som om vi kan samarbeide... men han sier jeg har gjort dette mot han å ønsker ikke ha noe med meg å gjøre...

Off..alt er så ensomt avogtil:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke alltid så lett, jeg slet med samme tankene og følelsene da jeg gikk gravid.. vennene min dro å gilla og bada, men jeg ble ikke invitert, følte de trodde jeg var helt invalid bare fordi jeg var gravid.. jeg likte jo også å finne på ting fordi om jeg hadde baby i magen.

men det blir bedre, vennene kommer tilbake når babyen er ute og du vil oppdage at du finner nye venner, feks i barselsgruppa osv.

det kan jo hende bf endrer mening når den lille er ute, slik ble det hos meg, jeg ødela livet hans osv ...

men i går sa han faktisk unnskyld til meg for måten han hadde vært på og sa han var glad jeg beholdt den lille :)

det meste vil nok ordne seg på ett vis selv om alt føles ensomt og lei innimellom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...