Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Noen ganger.. føler jeg meg så alene... Bf ber meg jo dra til heell....... å alle vennene mine er single eller ikke gravide... De har kjekke planer for helgen.. å her er jeg stuck... alene:( Eller det føles ivertfall sånn..... Jeg har hele tiden prøvd å få barnefar på min side.. som om vi kan samarbeide... men han sier jeg har gjort dette mot han å ønsker ikke ha noe med meg å gjøre... Off..alt er så ensomt avogtil:(
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 det er ikke alltid så lett, jeg slet med samme tankene og følelsene da jeg gikk gravid.. vennene min dro å gilla og bada, men jeg ble ikke invitert, følte de trodde jeg var helt invalid bare fordi jeg var gravid.. jeg likte jo også å finne på ting fordi om jeg hadde baby i magen. men det blir bedre, vennene kommer tilbake når babyen er ute og du vil oppdage at du finner nye venner, feks i barselsgruppa osv. det kan jo hende bf endrer mening når den lille er ute, slik ble det hos meg, jeg ødela livet hans osv ... men i går sa han faktisk unnskyld til meg for måten han hadde vært på og sa han var glad jeg beholdt den lille det meste vil nok ordne seg på ett vis selv om alt føles ensomt og lei innimellom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå