Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Her er navnene fra dagens fødselsannonser (både nyfødte og søsken). Hvilke synes dere er finest? Emil Jakob Jonas Edvard Philip Ulf Jonatan Erik Nikolai Sofie Mia Julia Ella Andrea Sara Helena (x2) Tora Marie (x2) Maria Amanda Camilla Madeleine Cecilia Maria Bettina Bettina Kristine Anna Ella Nora (x2) Vilja Maya Julie Una
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Jakob og Philip var de fineste guttenavnene synes jeg. Mia, Julia, Maya og Una var de fineste jentenavnene:-)
prebs Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 3 på topp gutter: 1.Jakob 2.Nikolai 3.Edvard 3 på topp jenter: 1.Anna 2.Nora 3.Julie
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Philip var det eneste guttenavnet jeg likte, alle de andre kjenner jeg så mange som heter osv. Av jentenavna synes jeg disse var fine: Ella Andrea Cecilia Marie Una Bettina
Vannmann35 Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Mange navn jeg liker her da - gir deg mine topp 5: 1. Edvard 2. Jakob 3. Erik 4. Philip 5. Jonas 1. Cecilia Maria - supernydelig :-) 2. Anna 3. Helena 4. Julia 5. Ella Andrea Var faktisk ingen navn her jeg mislikte sterkt... Kanskje med unntak av Madeleine og Maya - men de går ann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå