mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Lenge siden jeg har skrevet noe særlig her. Dagene går i ett og vi har mye å ta oss av. Ville bare ønske alle en god helg. Har dere noen planer for helgen da??? Selv skal vi bare ta det med ro og bare kose oss. Ta vare på hverandre og ha god mat. Hva med dere andre da?? Ha en kjempefin helg alle sammen
tryde Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 takk det samme til deg! planer for helgen ? tja.. ingenegentlig. mannen min hjelper besteforeldrene sine å flytte i dag. så jeg har hjemme alene dag. skal en tur ut og handle litt. i morgen vet jeg ikke det tar vi som det kommer
mrss83 Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hei hei, Håper dere har det fint og koser dere. her er det en " vanlig helg" med mannen hjemme på sofaen og meg på jobb. har verdens kjipeste turnus som gjør at vi jobber 3 helger i mnd! er det mulig. Så her sitter jeg og kjeder meg i hel, ville heller vært hjemme å kost meg. Det eneste positive med å være her er at jeg ikke får stappet i meg så mye... God helg!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 det må være kjedelig å måtte arbiede så mange helger. her jobber samboer hver tredje helg og jeg synes det er mer en nok. Helgene skal liksom være viet til familien og kos,synes jegmen enkelte jobber så går ikke det. I dag holder jeg på å lage lammefrikase. Har ikke laget det før i år,så det skal bli kjempedeilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå