Gå til innhold

Flere som jobber som nattevakt?

Anbefalte innlegg

Jeg går rundturnus...dvs at jeg jobber både dagvakter, kveldsvakter og nattvakter... det ER så tungt når man ikke er helt i form...

Noen som har no smarte tips til hvordan bli mindre sliten av nattevaktene?? Får ikke sovet noe kvelden før jeg skal på første vakten iallefall...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10568953-flere-som-jobber-som-nattevakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Jeg sluttet å jobbe nattevakt når jeg planla graviditet. Det er jo ikke sunt i det hele tatt, jeg fikk sjokk når jeg leste statistikk på hvor mye det faktisk sliter på kroppen.

Var jeg deg, hadde jeg bedt om å få tilrettelagt jobben min. Begrunn det med at du har økt søvnbehov og ikke klarer å holde deg våken lenger pga graviditet.

Jeg jobbet mye natt forrige gang. Ble helt utslitt enda jeg vanligvis liker å gå nattevakter.

Jeg ble kvalm, masse sure oppstøt. Sov svært dårlig etter nattevakt og var generelt heøt pumpa.

Det passer dårlig å kombinere nattjobbing med graviditet.

Jeg skal ikke jobbe natt denne gangen.

jeg jobber å natt.. 100% det jeg syns er mest slitsomt er når jeg kommer til de ukene hvor jeg har 5 netter på rad.. syns det er mye tyngre å sitte ni timer alene nå.. er ikke alltid vi har noe å gjøre på job.. så ni timer helt alene er relativt tungt.. sliter med å holde meg våken. + at jeg sover på en helt annen måte når jeg kommer hjem..

har å de siste to ukene kastet opp etter hver nattevakt. noe jeg faktisk klarer å unngå ellers.. er dette fordi kroppen er helt kjørt?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...