Gå til innhold

Jeg har også blitt mamma (den tyske damen) !!!

Anbefalte innlegg

Har blitt mamma, den 03.10.07 til en nydelig jente som skal hete Marianne - 50 cm - 3.625 gr. Hun ble født helt drømmemessig på B7 kl. 11.59. Derfor var jeg igjen ikke på treff :o) Storebroren er såååå stolt.

I går kom vi hjem og nå koser vi oss alle 4 sammen.

Apropos Marianne !!!! Går det bra med deg / dere ???? Nå har du sikkert også endelig født. Vi venter spent på rapporten :o))

Vet ikke helt om jeg kommer til Peppes den 10.10.07. Ammingen er ikke helt på plass enda (melkespreng og vonde pupper) AU !!!

Fortsetter under...

gratulerer så mye!!! Og så fint navn du hadde valgt. hehe...Når var egentlig terminen din a?

Jeg venter fortsatt men blir kanskje satt igang i begynnelsen av neste uke.. andre Marianne har nok fått lille jenta si nå =) Har ikke hørt noe, men vi blir nok oppdatert snart;)

Gratulerer så mye! Må kose dere masse og håper vi ser dere på treff og at amminga går seg til.

Marianne (Marypop) skulle settes igang igår morges og det har vært lite aktivitet fra hennes kant på nettet siden da, så jeg regner med at hun eeeendelig har fått lille Stella på utsiden =)

Gleder meg til å se flere nye bebiser.

Annonse

Gratulerer så mye!! Også så flott navn da!! ;-)

Du dro vel fra B7 før jeg kom dit på fredag du da.. Jeg kom jo ikke dit før på kvelden.. Håper du bestemmer deg for å komme på Peppes på onsdag da.. jeg har iallefall tenkt til å prøve å komme en tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...