Gå til innhold

April: Presentasjon av hemmlig venn tråd :-)

Tre små & mammaen

Anbefalte innlegg

Da tenkte jeg en liten presentasjonstråd kunne være på sin plass, så den som er din hemmlige venn kan få noen tips hva du trenger/ ønsker

:-)

Så nå er det bare å komme med presentasjoner jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg får være flink å legge igjen ett innlegg her eg då.

Har vore så lite innom i det siste, kjempe aktiv uke her.

Om noen vil kjøpe noe hobbyrelatert til meg så har eg ett par tips i allefall :

- stoff - metervare. Kan være heldig å finne noe som ikke er så dyrt.

- garn - GJESTAL PARMA om min hemmlige venn er heldig å finner det (behaglige jentefarger) - Men det uansett kjekt med garn, samme hva type garn det er. )

- noen tynne men gode hansker til vinteren kanskje

- en god feit krem til å smøre magen (ende ikke kjøpt meg noe hehe )

- pynt : rødt til bad og rom. Turkis til stue eller hvitt.

Om det skal bli noe til Hanne, en genser eller noe tegne saker. ;)

håper dette hjalp litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kan jeg og komme med et par tips:-)

Jeg elsker å lage hjemmelagde kort. Bruker mye stempling, quickutz, søte bånd, prima blomster (slike flate)

Men har egentlig ikke så mange ønsker, for jeg har egentlig masse, men kanskje gutten min hadde blitt glad for en pysjamas. Det er noe han trenger har jeg funnet ut nå i morgest når jeg rydda i skapet hans

:-)

Men om du finner feks pakker med uskrevne kort og konvolutter og feks har bikkuben i nærheten så bruker de å ha mye slike ting til en billig penge.

Blir glad for det meste.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får henge meg på her da:) Jeg har ingen store hobbyer, så her har jeg ingen tips til gave.

Egentlig synes jeg det er mini som fortjener en gave nå etter alt det tøffe han har vært igjennom i det siste, så skriver en liten liste for han jeg:)

- pysjamas (jeg er ikke fan av dødningshoder!) str. 98/104

- lue str. 52

- legekoffert leke

Dette jeg kom på i farta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ingen spesielle hobbyer, men liker veldig godt å sette bilder i fotoalbum så kunne tenkt meg til å gjøre noe mer ut av det...er det ikke scrapbooking det heter? Så noe utstyr til det hadde vært topp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg hobbyrelaterte ting som

cordfløyel

alfa strikkegarn både med og uten glitter (sandnesgarn)

fiesta strikkegarn (sandnesgarn)

artige knapper (mellomstore)

Ullfilt

Pyntebånd (til sying..)

Ja, det var noe.. hehe.. alt strikkegarn er igrunn velkomment, da, men har litt dilla på de to jeg har nevnt..

Ellers så elsker jeg klistremerker og stempel... hehe..skulle ikke være så vanskelig å finne noe til meg igrunn.. hihi..

Favorittfarger for tiden er brunt, orange, gult, grønt (sånn 70-talls..) svart og knæsj rosa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, ikke helt lett å komme på noe å ønske seg...

Jeg har store forhåpninger om å komme i gang med å få bilder inn i album, og da kunne litt scrappeutstyr komme godt med. Jeg har også ønsker om å begynne å sy litt enkle klær til jentene, men mangler stortsett alt av utstyr (og talent muligens, siden jeg ikke har prøvd meg enda...)Jeg driver litt med oljemaling, men vet ikke helt hva jeg skulle ønske meg i den forbindelse- som lar seg gjøre å sende i posten :-D Noen tuber med fine farger kanskje?? Liker blått og grønt- litt "naturfarger". Hvitt går det alltid mye av..

Skal vi se, kanskje det er lettere å komme på noe til Litago?? Eller?? Hun har jo "alt". Noe hobbyting til henne er jo alltid gøy. Kanskje noe til juleverksted? Ellers har hun oppdaget Playmo, selv om vi fortsatt må passe på henne ift små deler.

jaja, det ble no noen ideer- og vi blir glad for alt, vi- så ikke fortvil om det er umulig å finne noe av dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder på med scrappbooking så alt i den duren er önskelig.

Ellers noe som både jeg og siri kan holde på med. Både hun og jeg elsker nesten alt som har med hobby å gjöre.

Siri elsker puzzlespill og tegne, male.

-Start pakke for noe julepynt laging.

-scrappbooking

-kake former i alle fasonger

-vindus maling for barn.

-sjablonger for maling til barne möbler.

-hage bok (nå som jeg har fått hage, en bok om stell av hagen)

-skjerf & lue både til meg og Siri. ( noe vi savner nå som vi har flyttet tilbake til kalde norge).

Det var noen ideer. Kommer ikke på noe mer i farten, blir glad for alt som komme ri postkassen ( ikke regninger da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...