Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble operert 28 juni, for å fjerne, eventuellt tømme den ene cysten jeg hadde igjen, på nåværende eggstokk..

De måtte fjerne den, pluss halve eggstokken. 3 uker senere, så fikk jeg mensen!!!! :-D :-D

Fikk den 16 juli 18 august, 15 septemer. Ganske regelmessig. Skal egentlig sende inn mail om neste menstrasjon..

MEN! : Jeg har fått ny jobb, som jeg begynner i 1. november. Da er det julerush, og man blir jo da sykemeldt 2-3 dager.. er det ikke lurt av meg å vente til nyåret?

Fortsetter under...

Skrevet

Go for it. Ikke tenk på jobben.

Det er klart at det passer dårlig men deter jo ikke sikkert at du blir sykmeldt heller da, hvis det ikke er langt til klinikken da. Jeg jobbet før uttak og tok fri resten av den dagen og dagen mellom var jeg på jobb + før innsettinga. Men det avhenger jo av at man ikke blir dålig da.

Men uansett så er jo planen at du skal få en liten skjønn baby utav det og h*n skal du jo alltid ha.

Start opp er mitt råd!

lykke ønskninger fra

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi kan alltids komme med masse råd både den ene og andre veien, men til syvende og sist må du selv ta valget. Jeg har etterhvert lært at jeg ikke kan sette livet på vent selv om man prøver å få en liten en. Har selv vært prøver siden nov 99 og er enda barnløs.....

Så jeg tror jeg ville ha gått fort IVF uansett, men som sagt så er jo dette helt opp til deg. Hva synes mannen din da? Dere er jo 2 om å bestemme også :-)

klæm

Skrevet

Bra sagt, Bjørnen Collargol !!!

Henger meg på deg om å ikke sette livet på vent selv om man prøver å få en liten en...

Lykke til !!!

Skrevet

Hei!

Jeg fikk umiddelbart også lyst til å si "kjør på!!"...kan godt være du er en tålmodig sjel, men min erfaring ( 3 AIH, første IVF nå), er at noe av det vanskeligste oppi dette er all ventingen..venting på ditt og datt!! Så jeg ville ikke nølt et sekund med å hoppe på den første sjansen!!!

Og..hvis du er bekymret for å måtte være borte fra jobben 2-3 dager i desember..det kan like gjerne være en kraftig forkjølelse som slår deg ut i et par dager...så ikke tenk så mye på jobben i denne sammenhengen..

Vel, det var mitt råd - lykke til med hva du velger:-)

Skrevet

Takker for svar! Mannen min er faktisk enig, med meg, at vi venter til Januar / Februar..

Vil virkelig vise at jeg skal ha høyere stillingsprosent, at jeg kan jobbe.. :D Baby kommer uansett!

Annonse

Skrevet

Jeg bor i tillegg i Kristiansand..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...