Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Kan jeg bruke et av disse? Hvilke assosiasjoner får dere?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Ragna...en eldre dame ) Ragne...kult Ragni...ikke riktig så kult som Ragne. Jeg ville brukt Ragne!
prebs Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Ragne er nydelig! De andre er jeg ikke så glad i (Ragna Rekkverk....)
mor.monsen Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Likte ingen av de noe spesielt....litt kjærring. Men hva med Regine??
Gjest ->>- Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Ragne er kulest, Ragni også pent. Ragna liker jeg ikke så godt.
Vannmann35 Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Kjenner en Ragne - hun er kjempesøt og kul - kunstner :-) Stemmer derfor for Ragne.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Ragna er kult! De andre to kjenner jeg ingen som heter, ser dermed ut som skrivefeil... Ragni ser ut som de har glemt å skrive de siste bokstavene i Ragnild. Er du på utkikk etter et veldig spesielt navn, så er det vel heller ikke mange babyer som heter Ragna for tiden
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Ragne er kjempefint De to andre synes jeg ikke noe om
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Jaja, her var det forsjellige meninger... Jenta vår heter nå likevel Ragni, hun da, og vi får stadig vekk veldig mange svært positive tilbakemeldinger på navnet. Jeg måtte bare late som om jenta ikke var kommet enda, for å få deres reaksjoner. ;-) Er det flere som vil si noe om navnet, så bare kom igjen - jeg tåler kommentarer med både + og - foran, jeg. Men greit om folk holder seg i nærheten av å være saklige. :-) Beklager at jeg er anonym, men jeg må - jeg vil ikke bli gjenkjent her... Hilsen HI
signaturen Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 faen:p måtte du si det:p skulle jo akkurat til å stemme for ragni jo:p
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #13 Skrevet 10. oktober 2007 Syns de er fine alle, men liker best Ragna!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #14 Skrevet 10. oktober 2007 Ragna!! Fordi jeg heter det:) (og jeg er ingen gammel tante.. jeg er 25:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå