volve Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Odin - absolutt - dersom det er til en gutt. Luka er liksom helt tvekjønnet - visste ikke at det var et guttenavn, kunne like godt vært jentenavn.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 oi oi oi , vanskelig synes begge er nydelige og sterke navn, så lite hjelp å få fra meg altså. hehe
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Du kan jo bare sette dem sammen til Odin Luka. Jeg har sett mange verre kombinasjoner enn det.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 Er barnet født? Hvis ikke ville jeg holdt på begge navn og sett hva som passer best når den lille mannen kommer ut. Det er to helt forskjellige navn som passer til forskjellige typer.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 Odin. Luca er jo bare et stygt og kjedelig motenavn, og får deg til å tenke på Deli de Luca -billig.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #14 Skrevet 8. oktober 2007 nei barnet er ikke født...har termin 20 des. ser ikke ut som om vi klarer å bestemme oss,så det blir vel til at vi venter til vi ser ungen...kanskje det blir enklere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå