Gå til innhold

MAGE I UKE 7??

Anbefalte innlegg

Skrevet

FY SØREN JEG FØLER JEG SER VIRKELIG GRAVID UT.. Alt for tidlig dette...

noen andre?+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. er på vei inn i uke 8 nå, og for et par dager siden så så jeg veldig gravid ut, men var veldig oppblåst, så det kan jo hende det er det du er da:) trur nok det er litt tidlig å få mage nå, men jeg har aldri vært gravid før så jeg vet jo ikke..hehe..

Skrevet

jeg har litt mage..min no er min gutt 5mnd og jeg er 6+3 etter min regning.Og sjer litt gravid ut alt.Men men.

Skrevet

huff fikk til og med spørsmål om det en dag... skikkelig kjipt sååå tidlig..

Skrevet

Hei

D er nok bare luft som gjør at magen din ser stor ut.

Skrevet

ha ha! Den har jeg fått og... Fortalte min nye nabo at jeg var gravid... Hun så på meg og sa, ja det ser jeg jo ! Hvor langt er du på vei? Ehm... 5 uker... men jeg var oppblåst som en hval. Nå er jeg 6+5, og føler meg mindre enn forrige uke. Går veldig opp og ned. Er særlig stor om kvelden.

Også kan det vel hende at vi veldig ønsker oss en liten mage og vise fram og?

Skrevet

Er nok bare luft ja,jeg har goood mage om kvelden jeg også:o)

Skrevet

Livmora er enda ikke så stor at den er kommet over skambeinet så tidlig, så noen gravidmage er det nok for tidlig at det er. Men luft, ja. -og så er det kanskje et mer eller mindre bevisst ønske å få mage, så vi slapper kanskje litt mer av i magemusklene enn til vanelig!?!? ;-)

Skrevet

nei er ikke ønsketenking her nei, jeg er redd folk ska se eller spør så tidlig..menmen jeg er vel overvektig og det er magen som viser det ...

Skrevet

er nok bare luft du har i magen..har det slik selv å tok det opp med legen min. trodde kanskje jeg hadde tvillinger magen hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...