sandnes Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hei. Jeg har fått en kul under den ene armhulen.-hvis jeg klemmer på den , kommer det melk. Har noen opplevd noe lignende. Jeg er jo hysterisk for kreft, men det er vel ikke det?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 hehe du har fått en tredje pupp heldigrisen...:-D
Expat Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Ja et tredje bryst i armhulen er slettes ikke uvanlig!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har også melkekjertel under armen, men det kom ikke melk ut av den da...har måttet massere vekk melka der (altså bl.a. lede den melka som var der til selve puppen) for at den ikke skulle gjøre vondt. Å amme i tvillingstilling skal være gunstig for å lette på presset, men dette behøvde jeg ikke nå med vesla. Med snulla derimot måtte jeg det, men da pressa det enormt.
m@rie82 Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 hei! jeg fikk også en STOR klump under hver arm da jeg lå på barsel denne gangen. det viste seg, etter grundig undersøkelse av både jm og lege, at det var lymfekjertler som hovnet opp pga melkesprengen (siden melkegangene mine tydeligvis går helt opp i armhulen). de snakket om at det faktisk var vanlig at man hovnet opp der pga melkekjertler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå