ツWonderfull Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Venninnen min har fått beskjed om at hun må slutte å røyke NÅ, ellers vil hun ikke leve om 10 år. Hun har 45% lungekapasitet....Røykt siden hun var 14, røyker MASSE, røykte til og med alle gangene hun var gravid. Selv om legen sa hun MÅ slutte, så har hun ENDA IKKE sluttet....at det e mulig?? Bekymret eg.
så var vi 4 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Det har jeg og hatt, et helvetes slit å gå og generelt være i bevegelse. Men hvordan klarer hun å røyke?!
ツWonderfull Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 aner ikke, hun hoster og er anputen og har hodepine konstant av for lite oksygen... Går det an å få opp igjen kapasiteten, e du bra nå?
Minesmå:)+en til! Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Det ER mulig. Fordi jeg har en tante som har fått streng beskjed av legen at hvis hun ikke slutter å røyke så utvikler hun lungeemfysem (eller hva det heter), som også kan utvikle seg til kreft og hun vil da kanskje ha få år igjen. Tror du ikke at hun syntes hun er så smart så røyker MILD røyk.!?!
så var vi 4 Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 jeg hadde bare astmaanfall så med forstøverapparat ble jeg gullegod igjen. Men tror ikke noen kan tvinge henne til å slutte, hun må nok komme til den konklusjonen selv, dessverre.
LegallyBlond Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Jobber med en som har 25% lungekapasitet. Røyker som bare det, og vet at han sannsynligvis ikke får et langt liv, og skulle han rekke å bli pensjonist så får han sikkert ikke noen god alderdom....Nærmer seg 50 år nå, og er mye dårlig. Skjønner ikke hvorfor de ikke klarer å slutte, men mulig det er en så viktig del av livet for dem at om de ikke får røyke så kan det bare være?? forstå det den som kan. Har røykt i ti år selv, røykte på meg astma og fikk krampe i lungene på en fest der det ble litt mye røyking. Sluttet på dagen jeg da, LIVREDD for at jeg skulle bli alvorlig syk eller dø av det.
ツWonderfull Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2007 men skjønner ikke det går an å røyke så masse med små barn??? hun kommer til å dø før de to minste er 14 år om hun dør innen 10 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå