Amli Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hei.. Jeg har et slags problem. Sjefen min skal ut i svangerskapspermisjon om en mnd, og jeg skal ta over jobber hennes. MEN jeg er nå 8 uker på veg selv... Det er ingen andre enn meg som for øyeblikket kan ta jobben... Har ikke så veldig lyst å si noe ennå, men føler at det er dårlig gjort dersom jeg ikke sier i fra. Men føler også at det ikke skal ha noe å si om jeg er gravid eller ikke....???? (Er kun min samboer og meg som vet om graviditeten foreløpig) Noen som har et godt tips, så tar jeg i mot med takk. Veldig usikker på hva jeg skal gjøre, siden ingen vet noe enda - og jeg har ikke så lyst at jobben skal få vite det først heller på en måte. Dessuten så vet man jo aldri om det går bra heller.......... Skjønner dere dilemmaet mitt? HUFF.... Håper at noen kan gi meg noen bra tips..... Takk takk!!! =)
Amli Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2007 Prøver igjen... Er det noen som har en god mening. Tar i mot alt med takk :-) Og vær ærlige... :-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg synest ikke du behøver å si noe enda siden du ikke har kommet lengre enn til uke 8.. Så bare vent med god samvittighet du
Fullrulle86 Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 jeg ville sakt det til sjefen nå jeg sånn at hun er klar over det og at du slipper stresse med det senere! husk at hun har taushetsplikt og at hun derfor ikke kan si det videre til andre på jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå