Gå til innhold

tvillinger men lyst på flere

twinmother

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann har to gutter på halannetår men samb begynte og snakke om flere barn her om dagen er litt skeptisk så vill gjeren vite om noen andre som har flere utenom tvillingen evt hvordan dette går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..jeg vet akkurat hvordan du tenker... Mine gutter er 14 mnd og tanken på en til har allerede vært tilstede lenge. Vi har blitt enige om at vi skal ha en til men det store spørsmålet er jo da når?...Nå i første omgang har vi vel egentlig bestemt oss for å vente med å prøve til neste vinter. Da vil guttene være 4 år når den nye blir født. ...men...så forteller veninnen min meg her om dagen at de skal begynne å prøve på nestemann til våren og da melder tankene seg igjen..hehe....vanskelig dette her...når er det rette tidspunktet....har liksom tenkt at det er fint om de har sluttet med bleier, ganske selvstendige og så store at man kan kommunisere greit med de....

Skrevet

ja tenkte vell oxo tanken en stund men la den ifra meg hehe , men når han begynte å nevne på det begynte jeg og tenke igjen hehe , er vell oxo fordi alle mine venniner utenom 2 er gravide hehe , men fornuften sier vell egentlig nei men åssen er dt ikke a skal oxo gifte oss te sommeren så vet ikke om jeg har lyst til og være gravid brud , men tenker litt sånn i forholdt til hvordan løser man vogn problemet i forholdt til evt 3 vogn barn vill ikke ha trillingvogn tror jeg

Skrevet

Trillingvogn og tre bleie barn..hmmm..haha...vi snakket litt om det i går kveld faktisk og ar bestemt oss for at vi må a en liten jente..hehe..men ikke før guttene nermer seg 4 år....altså begynne å prøve om 1,5-2 år.

Skrevet

Heisann

Jeg ble gravid igjen da mine tvillingjenter var akkurat 1 år, gikk strålende!!!!ble gravid IGJEN da nr 3 var 1 år :-) så her har det gått slag i slag

Skrevet

jøss da skal jeg si du har litt og holde fingrende i men hvordan gjorde du det i forholdt til vogn og slik det er det jeg er litt usikker på

Skrevet

Tvillingene var jo 1 år og 9 mnd da lillesøster ble født, og brukte egentlig vogn lite. Men når jeg skulle ut på trilletur ble det baby og èn tvlling i søskenvogn, ei på ståbrett eller bæremeis.

Som oftest var pappa med, og da lå lillesøster i bagvogna si, og tvillingene satt i sin vogn :-)

Alt er mulig bare en holder muligheter åpne

Skrevet

jøss det får man si skikkelig imponert jeg hehe hvor mange barn vil du ha a ?

Skrevet

Jeg har jo den kanskje litt vanligere kombinasjonen med en først, og så tvillinger. Det er 20 måneder mellom dem. Jeg hadde jo aldri sett for meg at jeg skulle ha mer enn to barn, jeg da, så tvillingene kom som veldig sjokk.

Det jeg kanskje føler mest nå, er at det er veldig mange barn. Selv om det er veldig stas, så blir det liksom alltid for lite tid til hver. Og det er jo aldri tid til noe særlig annet enn barn, selv om jeg nå er hjemme i permisjon. Og jeg tror ikke det blir noe særlig bedre på noen år. Ser i alle fall at en toåring er MYE mer krevende enn å babyer. De to tilsammen er mindre å holde styr på enn han. I tillegg er jeg litt lei meg, fordi jeg følte jeg mistet så mye tid med eldstemann da jeg var gravid. Da orket jeg jo ikke å være noe særlig med han (Vet det er tøffere med tvillinggraviditet selvsagt, men i det hele tatt er det ganske mye tøffere å være gravid med barn hjemme enn uten!). Og tenk om du får tvillinger igjen - det er vel litt større sjanse for det også.

Jeg høres vel ikke så positiv ut her, for jeg har vanskelig for å skjønne at man ikke skal si seg veldig fornøyd med tvillinger - men som sagt, så har jeg heller aldri ønsket meg mange barn. Lykke til med tenkingen :-)

Skrevet

Er på vei med femtemann nå, og det blir nok siste :-/ selv om jeg gjerne skulle hatt enda flere må en vel prøve å se begrensningen, og at en ikke kan formere Norge alene

Skrevet

Hei hei=)

Godt å høre at det er flere som har lyst på flere barn etter tvillinger.

Jeg har en gutt og ei jente på 6mnd og vil gjerne ha flere barn, har kjempe lyst på to til jeg, syntes det er utrolig morro med tvillinger=)

Jeg har bare dem to da, så henger meg på spørsmålet ditt jeg=)

Så jeg får høre om hva jeg går til, hehe..

Skrevet

jeg kunne åsså tenkt meg fer barn..men aller helst tvillinger igjen....men..det er ikke så sikkert at skjer..

men tanken er lagt på hylla..så tror ikke det blir fler av mange grunner...

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har tvillinger på 1 uke, kom nettopp hjem, men vi har alltid hat lyst på 3 barn så vi skal vel ha en til, men ikke enda.

Kanskje om 1 år eller noe sånt.

Skrevet

heisann tonemor:) så tøff du e da:) 5 barn så tett.. ønsker meg veldig minst 5 barn selv...men det blir vel litt for mye, vi får se...tanta til min far har 10 barn...på 18 år:) noen er flink:)

Skrevet

Kom igjen! Går så bra så!

Har selv en jente på 6 år og en jente på 2 år og venter nå tvilling gutter.

Gleder oss til en liten flokk. Blir nok litt misunnelse fra 2 åringen,men vi har mye hjelp av 6 åringen. Blir nok litt tøft de første mnd. men er sikker på at det vil gå så fint og at de alle vil ha glede av hverandre.

Ville vel kanskje venten noen mnd til før jeg hadde satt i gang så slipper dere 3 bleie barn eller 4 om det blir tvillinger igjen.

Skrevet

Hei:) Jeg har en gutt på 4, ei stedatter på tre...og fikk tvillingjenter i august i år.. så jentene er 4 mnd nå..og er gravid igjen i tolvte uke.. Hadde i utgangspuktet ikke tenkt meg fler etter tvillingene, men.. Gøy med mange barn.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...