beibiboom Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 jeg kjøper den på kiwi til 54 kr tror jeg det er. finnes den billigere et annet sted? synes det går veldig mye mme i uka jeg! kke at hun ikke er verdt det asså
ღDidrikmamsenღ Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 39,- på Ica maxi og Ica supermarked!!!! Sparer masse på å kjøpe den der i forhold til andre plasser =) Vi tømmer lagret på maxi når vi er der å handler vi hehe
Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Tror du det samme gjelder for NAN2 også eller?Det var jo litt prisforskjell det der da!Blir litt penger å spare i mnd, og det hjelper jo...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Nan 2 kostet 98 kr på ica supermarked så jeg i dag, på rema koster den 95, vet ikke på de andre butikkene. Prisen på hipp hadde gått opp til 54 på ica supermarked å forresten. Skulle i vei å kjøpe i dag, men droppet det.
oktoberjentene;) Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jepp hippen har gått opp på ica også nå =( skikkelig dumt.. går jo en del pakker i uken... koster vel rundt 55 kr overalt nå...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Vet du om den har gått opp på maxi også?
beibiboom Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 fy søren for en forskjell da... ikke rart de priset den opp igjen på ica! Jeg kjøpte på mega i dag, der kostet den 51 kr, Ikke så mye å spare der hellr nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå