Gå til innhold

BARE 76 dager igjen?...

Moniquea

Anbefalte innlegg

Akkurat i dag, er det ikke bare bare lenger..

Jeg har en stygg misstanke om at jeg har bekkenløsning, og det at jeg ikke en gang klarer å løfte opp min egen 2-åring, begynner å irritere meg grundig..

I følge min elskede lege, som forøvrig er nyutdannet og aldri har hatt barn før, venter jeg meg en liten elefant, helt øverst pasert den grønne vekstkurven. Og jeg blir truet med keisersnitt viss ikke alt nå blir i orden til jeg skal på ny ultralyd den 10oct..

Se alltid lyst på livet...

Er det noen andre enn meg som har vurdert å kaste hele senga ut gjennom vinduet forresten. Vondt er det når en legger seg, og vondt er det når en står opp. jeg er av de få som faktisk gleder meg til fødselen.. Så lenge jeg nå får lov til å faktisk føde da..

Se det sånn, det gjør jøvlig vondt i noen timer, og så har en omtrent glemt det i ettertid når en har en liten en..

Jeg for min del skal lynsje "min elskede husbond" som FAKTISK klarte å mase på med eb yngling til. For min del holdt det lenge med en gutt, men han jakter vel på den lille jenta han ikke fikk på første forsøk..

Han er litt veeeeel glad i småunger.. Men så er det jo ikke han som går hjemme med barn i hus hele dagen heller.. jeg kan vel si meg heldig med en som er så opptatt av vårt barns ve og vel--

MEN NÅDE HAM om han ikke drar seg ut noe avspasering på jobb og blir med på ultralyd..

:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...