Gå til innhold

Hva synes dere????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte jeg og.. men farmor er helt hypp på at hun skal hete adriane...:)

Skrevet

jeg synes mille er finest alene jeg.. hva med event Mille ariana.. er litt lettere å uttale, kansje.. hehe ... men jeg liker iallfall mille bedre alene, og synes ariane/ariana er finere en adriana

Skrevet

Synes det var nydelig, og ikke "too much" så lenge dere ikke bruker bindestrek for da kan man jo "bytte" på litt ;-)

Skrevet

Adriane er fint navn,men synes det ble tungt sammen med Mille. Synes Mille er et snertent fint navn alene..

Skrevet

Synes Mille Ariane var fint og:)

- Synes Mille blir så kjedelig alene... På en måte...!

Skrevet

HERREGUD! du kan da ikke kalle ungen din det. et av navnene ok. men hvorfor skal så mange ha så sære navn. ??

Skrevet

Hvis jeg sier MILDE HIMMEL nå så er jo det et billig poeng, men siden de fleste mennesker må holde seg til de billige poengene så er det et poeng som kommer til å bli brukt flittig.

Bortsett fra det: hvorfor døpe (spesielt jent-)unger noe som i utgangspunktet ikke er annet enn en barnslig forkortelse for et ordentlig navn? Og så henge på en femininisert vanskapning som Adriane? Det eneste det signaliserer (utover dårlig smak) er en barnliggjøring av kvinner, samt at kvinner er en underart av menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...