Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Tenkte jeg og.. men farmor er helt hypp på at hun skal hete adriane...
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 jeg synes mille er finest alene jeg.. hva med event Mille ariana.. er litt lettere å uttale, kansje.. hehe ... men jeg liker iallfall mille bedre alene, og synes ariane/ariana er finere en adriana
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Synes det var nydelig, og ikke "too much" så lenge dere ikke bruker bindestrek for da kan man jo "bytte" på litt ;-)
Lene J Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Adriane er fint navn,men synes det ble tungt sammen med Mille. Synes Mille er et snertent fint navn alene..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Synes Mille Ariane var fint og:) - Synes Mille blir så kjedelig alene... På en måte...!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 HERREGUD! du kan da ikke kalle ungen din det. et av navnene ok. men hvorfor skal så mange ha så sære navn. ??
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Hvis jeg sier MILDE HIMMEL nå så er jo det et billig poeng, men siden de fleste mennesker må holde seg til de billige poengene så er det et poeng som kommer til å bli brukt flittig. Bortsett fra det: hvorfor døpe (spesielt jent-)unger noe som i utgangspunktet ikke er annet enn en barnslig forkortelse for et ordentlig navn? Og så henge på en femininisert vanskapning som Adriane? Det eneste det signaliserer (utover dårlig smak) er en barnliggjøring av kvinner, samt at kvinner er en underart av menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå