Gå til innhold

5+5 uker tidlig UL, dette så jeg


GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR*

Anbefalte innlegg

5+5 uker på vei, var på tidlig UL i dag, men så ingen baby,bare plommesekken=) er dette ett bra tegn?

 

Noen som har opplevd det samme?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, se på bildene mine så ser du at når jeg var 6+ noe så jeg kun plommesekken, så det er normalt lillemy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så på bildene dine=) de er så flotte=) Bra at alt ser ut til å være normalt da! Og at det er normalt å bare se plommesekken når man er 5+5 uker på vei=)

 

skal tilbake om 3 uker. Uff da jeg var hos legen begynte jeg å blø littegranne, men hun sa at det var normalt, har du opplevd noe sånnt?

 

uasett håper Lucas har det bra inni magen=)

når er det han kommer ut?

 

kelm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det :-) Nei jeg har ikke det, men jeg har hørt om noen som har gjort det, er vel pga at den staven kan irritere slimhinnene tenker jeg. Men bra at du blir fulgt opp som du gjør og at du skal inn igjen, for neste gang vil de se at hjerte banker og da først blir man 'gravid' og kan puste litt bedre :-)

 

Lucas har det bra han, han er kraftig medisinert for tiden for jeg har lungebetennelse og astma så han er ikke for mye av en bølle for tiden hehe. Han skal plent få holde seg inne til terminen min som er 6. januar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ul på mandag. Der så dem fosteret inni sekken og hjertet slo. Trodde jeg var 5+3 da jeg.. men da må jo jeg være lenger på vei da? Hvor langt kan jeg være på vei da? ser fosteret på bilde jeg fikk også... Skal være 6+0 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var på UL.. trodde jeg var 7 uker på vei men jeg var bare 5+5 sa spesialisten men hjertet så jeg tydelig! kanskje du var hos en med en eldre UL-maskin??? for det er vanlig å se hjertet i uke 5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det komm er ann på jeg, jeg skal på ul hver uke i sv skapet grunnet 4 ma og legen og jeg er enige om at det er ikke noe vits før uke grunnet hjertet. han sa at det er ikke lett og se noe før da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det første bilde på siden min ser man kun fostersekken, og på det andre bilde som er tatt uken etterpå ser man embryoet utenfor, og jeg så noe som rørte på seg, men ble ikke bekreftet hjertelyd før han brukte ul apparatet og satte på lyd. Men så ikke hjerte slo allikevel.

 

Ukene+dagene som står på mitt bilde stemmer med hvor langt jeg var på vei på det tidspunktet så dere har noen holdepunkter der i allefall for å se hvor langt dere har kommet som lurer på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...