Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 hei. Kan noen hjelpe meg å tolke litt. Tok en test tidlig i dag, og der stod det "ikke gravid". Nå i ettermiddag tok jeg en ny test av typen som skal vise et kryss hvis du er gravid. Det var helt klart et kryss, men den ene streken var forholdsvis svak, men som sagt kunne fint se et kryss. Har lest her inne at en strek er en strek, og at man er gravid selv om streken er svak. Har IKM i helgen (vet ikke akkurat hvilken dag). Er det noen som har opplevd det samme? Evt noen som har noen ide om hva dette betyr. Håper virkelig jeg er gravid.
HeidiMamma Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Ta en ny test i morgen med morgenurin, så får du kanskje et tydeligere svar. Vet det er vanskelig å vente, men det er kanskje det eneste man kan gjøre... Men en strek er en strek, så jeg tror nå at du er gravid... Jeg tok 6 tester hvor det ble en svaaaak strek, men jeg var gravid! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 det var ikke meningen å være ekkel i svaret mitt, men vent eller gå til legen og få tatt en blodprøve.
Lille Blåbær Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg tok en test fredag forrige uke, da var streken så svak at jeg såvidt kunne skimte den. Trodde ikke den var positiv. Ble sååå skuffa. Da mens ikke kom iløpet av helga tok jeg en ny test tirsdag morgen (har hørt det er best med morgenurin). Da var den VELDIG positiv. Jeg ble så glad så glad. Du er nok gravid, men vent en dag eller to så får du et sikkert svar. Lykke til!!!
lillespiren2:) Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Hei. du kan sikkert vente noen dager før du tester igjen. og test da i fra morgenurinen. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå