Smulen&Skalken Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Var litt kvalm i går også, men har ikke kastet opp før i dag. Håper ikke jeg må ha det sånn så lenge. Er jo helt pyton, men det er jo verdt det! er 6-7 uker på vei nå ifølge ul. Andre som har fått det så "sent"?
HeidiMamma Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg fikk det omtrent samtidig som deg, jeg er nå 11+5 og fortsatt dårlig... Blæh... Prøv å spise ofte men lite, og drikk masse. Ingefærtabletter og andre ting som akupunktur/seaband osv. kan også hjelpe hvis det blir for ille. God bedring! Klem:)
Blå + en i magen Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ble kvalm mellom 6-7 uke. Er nå 10+3 og sliiiiiter! Men varierer jo hvor lenge det varer.... Hadde jeg visst at det går over i 12-14 uke hadde det vært ok. Men er så redd det skal vare... Lykke til med formen! Vet det er noe skikkelig herk! Jeg skal prøve akupunktur på mandag, da ikkenoe annet funker!
OhMyGod!!! Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 yeees, uke 6 brøt helvetet løs, og nå tre uker senere: fortsatt helvete..... men med kvalmestillende medisiner. men er fortsatt kvalm...
Høstlys Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er 7+ 5, og først i DAG satte kvalmen inn for fullt for min del! Jeg har vært småuggen i et par uker, men sluppet unna brekninger og oppkast - frem til i dag. Og jeg som var bekymret i går for at jeg plutselig ikke kjente noen symptomer! Kvalmen kan bare komme for min del - hørt at det er mindre fare for spontanabort hvis man er kvalm (endrer kanskje mening etter 3 uker foran doskåla;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå