isprinsessan Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 jeg bor i sverige nå med min mann som er svensk og vår sönn på 3 år. er gravid i 7.uke. min mann har store muligheter til å få en jobb i Dubai så det jeg lurer på nå er om det fortsatt finnes noen som har lyst til å fortelle litt om hvordan det er å bo der. om dere har värt gravide der, og hva med oppfölging lege/jordmor. sykehus?? lurer på alt egentlig....spennende tid, vi får en tur ned for å se om vi kan trives, håper det blir noe av.... hilsen fra sverige i det fine höstväret:-)
yasmina Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 jeg bor i naerheten :0 Passer ikke aa skrive saa mye akkurat naa, men send meg en PM saa skal jeg svare deg. P.S er helt topp her nede Vi stortrives
Cmoi Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Hei:) Jeg lurer også på masse ang flytting til Saudi Arabia, testet positivt for 4 dager siden og vi skal flytte til Qatar 1 april. Du er vel en 4-5 uker på vei mere enn meg. Det er flere vaksiner vi må ta, men som man ikke kan ta som gravid. Kan vi reise uten? Hvordan er det å eventuelt føde der? Når kan vi dra hjem på besøk med babyen? Håper det er noen som vet. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå