Gå til innhold

Orgasme..!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre om dette for jeg har aldrig hørt om det før..

 

Helt siden jeg ble gravid har jeg opplevd at det er skremmende vondt og få en orgasme..

Noen andre som har opplevd dette??

 

En orgasme er jo muskelsammentrekninger og det er disse jeg kjenner nederst i magen og ned i bena, og det gjør vanvittig vondt..

 

Ellers er jeg veldig frisk, har en del smerter nedentil og Ømme,vonde bryster så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her!Er nesten redd for å få orgasme, får så vondt etter orgasmen.Alt knyter seg, og da jeg prøver og tisse etterpå så kommer det ingen ting.Jeg klarer tisse ikke selv om jeg må.Jeg har også hatt mye seksuelle drømmer i det siste.Og et par ganger har jeg våknet av orgasme.Og da vrir jeg meg i senga av smerter!Jeg er nesten redd for disse drømmene også.Ville ikke skrive om dette her, for jeg trodde det bare var jeg som er redd.At jeg spenner meg for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke smerter ved orgasme jeg.. heldigvis sier jeg bare, for det hørtes vondt ut. Men jeg greier bare enkelte stillinger i senga, for noen ganger føles det som "snoppen" kommer for langt inn og skaller oppi noe som gjør veldig vondt. Eneste som fungerer nå om dagen er skjestillinga, men men.. Men synes det er litt rart, dreiv å funderte på om livmora kan ha falt litt ned slik at han stanger oppi? Eller er det bare noe jeg føler? Andre som har det slik? Tenkte faktisk jeg skal ta mot til meg å spørre legen på første kontroll jeg..

Hilsen 8 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...